Založ si blog

Odkaz Dominike Cibulkovej (a iným)

Dnes som sa dozvedel, že bola proti COVID-19 prednostne zaočkovaná aj Dominika Cibulková s manželom. To, že je to nehorázne svinstvo, je určite každému jasné. Neprekvapuje ma však, že sa na Slovensku takéto veci dejú, bohužiaľ, ešte pretečie veľa vody Dunajom, kým bude naša spoločnosť natoľko kultúrna a vyspelá, aby sa takéto veci nediali. Ak sa to vôbec niekedy podarí.

Čo ma na tom ale najviac zarazilo a naštvalo, sú nasledovné veci:

Vyjadrenie Dominiky Cibulkovej k veci – citát:

„Je mi veľmi ľúto, že som sa nechala voviesť do omylu, keď som sa pri sprevádzaní blízkeho v nemocnici len informatívne opýtala, v akom období by sme mohli prísť na rad pri očkovaní. Ak by som čo i len tušila, že sa dopúšťam vážneho pochybenia, a že len nevypĺňam voľné miesto v poradovníku, v žiadnom prípade by som možnosť zaočkovať sa nevyužila. Vzniknutá situácia ma veľmi mrzí, vo vzťahu k všetkým ľuďom, ktorí na vakcínu čakajú.

Zároveň by som ale touto cestou chcela vyzvať ľudí, aby sa očkovania neobávali. Budem rada, ak celá táto nešťastná udalosť bude mať pozitívny efekt v tom, že presvedčí čo najviac ľudí o potrebe očkovania. Veľmi rada akýmkoľvek spôsobom pomôžem v osvetovej kampani na podporu vakcinácie, ktorú považujem za bezpečnú a očkovanie proti Covidu za jediný správny a zodpovedný prístup. Dominika Cibulková.“

Vážená pani Dominika Cibulková, Vy si naozaj myslíte o občanoch SR, že ich inteligencia je na úrovni Vašej, Vášho manžela, Vašich bezbrehých obdivovateľov na facebooku a že všetci tu ako sa hovorí po Slovensky „žereme seno“? Neurážajte nás prosím Vašim bezočivým klamaním, Vašou arogantnosťou a tuposťou. Je nadovšetko jasné, že ste sa na očkovací zoznam dostali aj so svojim manželom buď protekčne, za úplatok, alebo oboje. A teraz Vám vysvetlím, čo ma na Vašom vyjadrení uráža, a zároveň Vás upozorním na medzery vo Vašom vyjadrení:

  1. Takže Vy ste vlastne chuderka, obeť, Vy ste boli uvedená do omylu… Nejaký špinavec Vás v podstate zneužil…
  2. Stalo sa to pri „sprevádzaní blízkeho v nemocnici“ – ďalšia lož, v nemocnici ste nemohli nikoho blízkeho sprevádzať (a tobôž už nie aj s manželom), nakoľko je v nemocniciach zákaz návštev. Keby aj, ako ste sa dostali pri tom sprevádzaní náhodou zrovna na miesto, kde sa očkuje?
  3. Mysleli ste si, že len „vypĺňate prázdne miesto v poradovníku“? Prepáčte, ale že ste až taká tupá Vy a aj Váš manžel, ktorý tam bol náhodou tiež, to Vám naozaj nikto neuverí.
  4. „Vzniknutá situácia Vás mrzí“ – to určite…
  5. „Budete rada, ak celá nešťastná udalosť bude mať pozitívny efekt v tom, že presvedčí čo najviac ľudí o potrebe očkovania.“ Viete, čo bude efekt Vášho očkovania? Že bude zas o obrovské množstvo viac znechutených ľudí, ale čo je horšie, že sa mohli zaočkovať dvaja zdravotnícky pracovníci, ktorí teraz zaočkovaní nie sú, môžu sa nakaziť a budú chýbať pri starostlivosti o vážne chorých. Alebo nedajbože môžu nakaziť ďalších ľudí, ktorí sú na ich zdravotnícku opateru odkázaní. Jediný efekt, ktorá Vaše zaočkovanie a zaočkovanie Vášho manžela prinesie, bude fakt, že budete môcť s menšími komplikáciami cestovať po dovolenkách a zahŕňať facebook Vašimi infantilnými statusmi a fotografiami Vás a Vášho profesionálneho manžela zlatokopa. Skúste sa ako matka vžiť do situácie, že prídete na pohotovosť so svojim synčekom, ktorý bude v akútnom stave, a tam Vám povedia, že ho nemá kto ošetriť, lebo lekár, ktorý mal mať službu mal byť už zaočkovaný, ale žiaľ ho niekto predbehol, ochorel na COVID a nemá ho kto zastúpiť. Znie to kruto? Áno, ale žiaľ, kľudne sa to nejakej matke a jej dieťaťu môže kvôli Vášmu hyenizmu stať.

Šport by mal vychovávať ku férovosti. U Vás sa toto evidentne minulo účinku. Nevšimol som si, že by sa prednostne očkovali iní bývalí športovci, ako napr. Daniela Hantuchová, Veronika Velez-Zuzulová, Anastázia Kuzminová, Marián Hossa, Marián Gáborík, Miroslav Šatan, Karol Kučera, Dominik Hrbatý, Miroslav Mečíř, bratia Hochschornerovci, Michal Martikán a podobne.

Na záver osobný odkaz Dominike Cibulkovej:

Ako tenistke som Vám držal celú Vašu kariéru palce, bol som Váš veľký fanúšik. Teraz je mi z Vás na vracanie, ste obyčajná ľudská špina, posledný odpad. A Váš profesionálny manžel detto. Cynickí tupci.

Dám ale Dominike Cibulkovej a jej manželovi šancu nám dokázať, že to bol naozaj omyl, a že sa mýlim. Nech nastúpia teraz na 2 týždne na COVID oddelenie niektorej nemocnice robiť sanitárov – samozrejme zadarmo. Potom už budú zdravotnícky personál v kritickej infraštruktúre a ich očkovanie bude ako-tak oprávnené. Môžu robiť upratovacie služby priamo na oddelení. Nemusia naraz a spolu, veď majú malé dieťa, takže sa pri ňom môžu striedať. Ak to urobia, verejne sa im ospravedlním. Osobne si ale myslím, že skôr odcestujú niekam do zahraničia, nakoľko s očkovaním to už budú mať ľahšie.

Čo ma ešte zarazilo je informácia, že pracovník, ktorý umožnil zaočkovanie Dominiky Cibulkovej a jej manželovi bude potrestaný tak, že už nebude očkovať. Pri preťaženosti očkujúcich lekárov je to skôr odmena, ako trest.

Zároveň mi nedá sa zamyslieť nad tým, že keď obvinený vo väzbe spácha samovraždu, čomu je prakticky nemožné zabrániť, tak sa volá po demisii ministerky spravodlivosti. Teda jeden konkrétny obvinený, ostatné obete samovrážd evidentne nie sú zaujímavé. Keď sa ale prednostne a protekčne očkujú ľudia, ktorí na to nemajú nárok, po demisii ministra zdravotníctva nikto nevolá. A pán minister neodvolá riaditeľa nemocnice.

Pán premiér, aj tu je na vine Sulík? Prečo aspoň jeden jediný krát neskritizujete aj svojho miláčika ministra zdravotníctva, keď je za takéto prešľapy politicky zodpovedný? Keby ste boli v opozícii, už by ste hulákali z plných pľúc.

Určite mi bude vyčítané, že tento blog je nenávistný. Nie je pravda, že by som niekoho nenávidel, ale keď sa mi z niekoho dvíha žalúdok, ťažko mi je o ňom písať inak.

Kde je logika Igora Matoviča?

24.03.2021

Strácam sa v logike myslenia Igora Matoviča (a asi nebudem jediný). Vyberiem len zopár jeho vyjadrení, kde mi chýba aspoň maličký kúsok elementárnej logiky. Začnem starými známymi vecami, na konci spomeniem tie novšie: Sulík povalil vládu Ivety Radičovej, on je zodpovedný za jej pád. A čo Igor Matovič, ktorý hlasoval rovnako ako Richard Sulík? On samozrejme [...]

Ako vzniklo Pellegrino? (Pardon, Hlas SD)

16.03.2021

Dnes som v rádiu počul pesničku od Roba Grigorova, v ktorej spieva „… Madona chlapcov, dve nežné jamky v lícach… keď špúli ústa je strašne fajn…“. Tak som si spomenul na Petra Pellegriniho. A zamyslel som sa nad tým, ako vlastne Pellegrini vznikol. Najprv krátke zhrnutie faktov: Peter [...]

Kto zastaví toho šialenca?

01.03.2021

Už som sa nechcel vyjadrovať k tomu šialencovi, čo je predseda vlády SR. Po jeho aktuálnych výčinoch mi to ale nedá. Premiér je (okrem iných nespočetných zlých vlastností a diagnóz) obyčajný vydierač. A minister zdravotníctva je slaboch. Začnem ministrom zdravotníctva: Drvivá väčšina lekárov a odborníkov neodporúča očkovanie akoukoľvek [...]

Medveď

Vlani 14, tento rok už 10. Stretnutie s medveďom môže mať fatálne následky. Ale čo stretnutie s diviakom?

20.04.2024 15:49

Medveď reaguje útokom alebo agresívnym prístupom častejšie voči ľuďom, ktorí sú pri stretnutiach aktívni.

Krádeže áut USA - 2016

Zo závodu ukradli a predali súčiastky za trištvrte milióna eur, polícia obvinila šesť páchateľov

20.04.2024 15:18

V prípade preukázania viny hrozí obvineným trest odňatia slobody na desať až pätnásť rokov.

Baerbock, Netanjahu

Hádka kvôli Gaze? Nie sme ako nacisti, nahneval sa Netanjahu na nemeckú ministerku

20.04.2024 14:00

Počas návštevy nemeckej šéfky diplomacie Annaleny Baerbockovej v Tel Avive došlo k ostrej výmene názorov medzi ňou a izraelským premiérom, ktorý poprel, že by ľudia v Pásme Gazy hladovali.

Peter Pellegrini

Ctite si zmluvu, odkázal Dankovi Raši: Problémom je, že sa vidí ako nástupca Pellegriniho. Majerský počul hlasy o konci Dolinkovej

20.04.2024 13:07, aktualizované: 15:06

Milan Majerský predpokladá, že poslanci KDH zahlasujú za zvolenie súčasného ministra Richarda Rašiho do funkcie predsedu parlamentu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 60477x
Priemerná čítanosť článkov: 5040x

Autor blogu

Kategórie